luni, 28 martie 2011

Matrimoniale

EMO Social Network

Baieti :
Nume: Babilica Babiloiu
Varsta: 12 ani niciodata neimpliniti
Situatie materiala: Prost cu bani
Lungimea celei mai mari taieturi:10 cm
Poza: - (nu se este)



Nume: Papalaia Nicusor
Varsta: 15 ani , maxim
Situatie materiala: nici macar atat
Lungimea celei mai mari taieturi: 20 cm
Poza: - (nu se este)


Nume: Emoloiu Cacalin
Varsta: maxim 14 ani
Situatie materiala: normala (o vila , 56 de companii detinute de tatal lui dintre care 20 multinationale)
Lungimea celei mai mari taieturi: Cel putin 1m si 30cm
Poza: Nu este postata datorita prezentei in poza a unei parti a corpului care nu a fost atinsa de lama


Fete :

Nume: Emolica Emilia
Varsta: 15 ani(cel putin)
Situatie materiala: doar ciment si beton.
Lungimea celei mai mari taieturi: Din crestetul ciorii care o numeste ea gingas "pasarica" pana in crestetul capului



VINO SI TU SI IA PARTE LA MAREA COMBINATIE(suna cocalar,nu?) ... ALATURA-TE NOUA!

Un comentariu:

Isa spunea...

Sa-mi bag pl, mi-am ales cum vreau sa mor!

Deci..il vreau pe Emoloiu Cacalin sa-mi fie alaturi in cele mai importante clipe din viata mea.


Uite-asa as vrea sa mor, in bratele cui mi-e dor, cu cobzaru' langa mine si cu vinu' langa mine, uite-asa as vrea sa mooor!\:d/